Czego należy szukać w umowie na konserwację urządzeń chłodniczych

Jednym z pytań, które często słyszymy w Industrial Refrigerated Systems, jest pytanie o rodzaj umowy serwisowej i pakietów, które oferujemy.

Po pierwsze, ważne jest, aby pamiętać, że klient ma unikalne potrzeby, jeśli chodzi o konserwację.

  • - Na przykład, mogą Państwo wymagać konserwacji w cyklu miesięcznym, podczas gdy inny klient będzie potrzebował serwisu lub napraw co 3 miesiące.

Po drugie, mogą Państwo wymagać specjalnych potrzeb serwisowych.

  • - Przykładem tego może być pomoc w uruchomieniu lub wyłączeniu sezonowego (np. lodowisko) systemu chłodniczego.

Niektóre z elementów, których można się spodziewać w umowach serwisowych z nami obejmują:

Opis usługi

Mówiąc prościej, jest to to, czego możesz oczekiwać od nas za każdym razem, gdy odwiedzamy Twój obiekt.

Ważne jest, aby pamiętać, że serwis to coś więcej niż tylko wyjmowanie narzędzi i praca fizyczna. Obejmuje on również takie rzeczy jak:

  1. Inspekcje wizualne: Dla urządzeń takich jak sprężarki śrubowe, pomieszczenia mechaniczne, komponenty osuszające i inne ważne obszary Twojego systemu chłodniczego.
  2. Szkolenie personelu: Przeprowadzanie okresowych szkoleń w zakresie prawidłowych procedur operacyjnych i konserwacyjnych, zgodnie z życzeniem i wymaganiami.
  3. Dokumentacja: Uaktualnianie i zapisywanie informacji o usługach w dzienniku konserwacji obiektu.

Dokładny opis usług nie pozostawia żadnych wątpliwości, jeśli chodzi o nasze obowiązki wobec Państwa.

Harmonogram

Szczegółowy harmonogram to coś więcej niż tylko planowanie cotygodniowych, comiesięcznych lub dwumiesięcznych wizyt (w zależności od potrzeb).

Kiedy nasz zespół serwisuje Twoją przemysłową instalację chłodniczą, Twój zespół i system mogą nadal pracować i być w pełni sprawne.

Dlatego chcemy mieć pewność, że uwzględnimy takie rzeczy, jak ilość czasu, który spędzimy w Twoim zakładzie podczas naszych wizyt.

Ponadto, umowa serwisowa określa również, z jakim wyprzedzeniem przed wizytą serwisową uzgodnimy konkretne daty i godziny naszego przyjazdu.

W ten sposób będziesz w stanie odpowiednio zaplanować i przygotować swój personel.

Obowiązki

Ty chcesz mieć pewność, że Twój sprzęt jest chroniony i konserwowany.

A my chcemy mieć pewność, że zapewniamy poziom i jakość usług, których potrzebujesz.

Dlatego w umowie serwisowej upewnimy się, że każdy wie, kto jest za co odpowiedzialny.

Na przykład:

  1. Jako Twój wykonawca, jesteśmy odpowiedzialni za to, aby zawsze stosować bezpieczne i najlepsze praktyki podczas serwisowania Twojego sprzętu.
  2. Jako nasz klient, możesz być zobowiązany do utrzymania czystego, wolnego od przeszkód obiektu dla naszych wizyt serwisowych.

Posiadanie tych informacji spisanych i uzgodnionych pomaga w zwiększeniu wydajności i produktywności, obie strony wiedzą, czego się od nich oczekuje.

Dlaczego ważne jest posiadanie umowy serwisowej?

Właściwa umowa serwisowa eliminuje możliwość niespodzianek lub nieporozumień.

Jest to dokument, który wyznacza standard relacji i pracy, która ma być wykonana.

Jest to coś w rodzaju katalogu centrum handlowego "Jesteś tutaj".

Jeśli ktoś ma wątpliwości, czego się spodziewać lub kiedy, wystarczy odwołać się do umowy serwisowej.